A tanfolyam célja, hogy a jelentkező megfelelő oktatási tapasztalatot szerezzen mind elméleti és mind gyakorlati oktatás terén annak érdekében, hogy műszeres oktatást tudjon végezni egy- vagy többmotoros dugattyús repülőgépeken. Szervezetünknél lehetőség van konvencionális és „glass-cockpit” körülmények között is tapasztalatot szeretni a képzés során ezzel elősegítve a képzés hatékonyságát.
Mit nyújt a képzés?
- 25 elméleti oktatást (tanulási és tanítási modul)
- 14 óra technikai oktatást
- 10 óra gyakorlati képzést (8 órát szimulátoron és 2 órát repülőgépen)
Jelentkezés feltételei:
- BIR vagy az IR jogosítás kiadását követően legalább 200 óra IFR szerinti repülési időt, ebből legalább 50 óra repülőgépen;
- Repülőgépen való oktatáshoz legalább 800 óra repülési idő az IFR szerint, ebből legalább 400 óra repülőgépen;
- Ha több hajtóműves repülőgépekre IRI (A) kérelmet kell benyújtani, teljesítse az FCL.915.CRI a), FCL.930.CRI és FCL.935 pont követelményeit;
Vagy
- érvényes FI (A) tanúsítvánnyal, IR jogosítással.
A képzés időtartama: 3 hét
Képzés nyelve: angol
A képzést Cessna 172, Tecnam P2006T repülőgépeken, illetve Redbird és Entrol szimulátorokon végezzük.
Képzés nem tartalmazza a hatósági kompetenciafelmérés, illetve a vizsgáztató díjait és a hozzá tartozó időket.
Amennyiben valamely képzésünkre jelentkezni kíván, kérjük, hogy küldje el a már meglévő végzettségeit és tapasztalatát igazoló dokumentumok másolatát annak érdekében, hogy a képzés pontos óraszámai és időtartama meghatározható legyen, különös tekintettel a beszámításokra.